متن های زیبا
قالب وبلاگ

متن های زیبا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان متن های زیبا و آدرس sefidbarfi10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

 
آقا ردای سبز امامت مبارک
 
پوشیدن لباس خلافت مبارک
 
ای اخرین ذخیره ی زهرایی حسین
 
آغاز روزگار امامتت مبارک



نظرات شما عزیزان:

لیلا
ساعت19:35---13 دی 1393
سلام مهنازی.........؟؟؟
قسمتی از *دردل های خودم در خلوت*

یامهدی : من شاه نیستم!!! یک گدام!!!
بیا وپادشاهی کن گدایی بامن.........

همه می دانند که او روزی می آید...!!! آما من می دانم که او به همین زودی می آید......
(((تقدیم به شاه شاهان مهدی زهرا)))
دردل های لیلا حیدری
***اللهم عجل لولیک الفرج ***
پاسخ: سلام عزیزم.... خیلی قشنگه! ممنونم....
پاسخ: ***اللهم عجل لولیک الفرج ***


مهربانی ها
ساعت15:01---12 دی 1393
خجسته باد مقام امامت مهدی(عج)
سلام مهناز جون
ایام بر شما مبارک
پاسخ: سلام خانم. ممنونم. برشما هم مبارک


Kh
ساعت8:39---12 دی 1393
آقا ترین، سکوت مرا غرق نور کن

ما را قرین منت و لطف حضور کن

وقتی گناه کنج دلم سبز می شود

آقا شما شفاعت این نا صبور کن

می ترسم از شبی که به دجال رو کنیم

آقا،تو را قسم به شهیدان ظهور کن...

پاسخ: در آتش رهایم ، خدا شاهد است / به غم مبتلایم ، خدا شاهد است شب است و دل و بیکسی وایِ من / به درد آشنایم ، خدا شاهد است اللهم عجل لولیک الفرج


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 11 دی 1393برچسب:, ] [ 10:45 ] [ مهناز ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب